CoastZone og AGF i nyt samarbejde

15. maj 2017, kl. 16:01

For nylig blev CoastZone kåret til landets bedste leverandør inden for deres felt - for andet år i træk. Nu indgår teambuilding- og kursusvirksomheden et nyt sponsorsamarbejde med AGF, hvor CoastZone indtræder som såkaldt bronzepartner.

- Vores verden bygger på værdierne af små og store succesoplevelser. Som i fodbold er mennesker også omdrejningspunktet i vores verden. Vi arbejder med respekt for forskelligheder, åben, ærlig og direkte kommunikation, og det vi kalder DAC faktor - Drive, Attitude og Confidence. Med mennesket i fokus, skaber vi succesoplevelser, der udvikler den enkelte og teamet. Alt sammen værdier og aspekter, som går igen hos AGF, hvilket også er med til at gøre samarbejdet både spændende og oplagt, siger Simon Rønlev, der er CEO i CoastZone.

Landets største
CoastZone blev grundlagt i 2004 med et formål om at flytte grænserne for, hvad teambuilding var og er. Virksomheden er i dag landets største inden for sit felt og afholder hvert år over 550 teambuildingarrangementer, møder, seminarer, udviklingskurser og firmaarrangementer. Med hovedkontor i Aarhus i Ceres Arena er CoastZone i forvejen tæt på AGF og Ceres Park, og tidligere har de også hjulpet AGF med forskellige kursusforløb. Med det nye bronzepartnerskab rykker de to parter nu endnu tættere på hinanden.

- Vi glæder os meget til samarbejdet. AGF er en spændende og professionel klub og samarbejdspartner, og vi forventer os meget af partnerskabet, siger Simon Rønlev.

 

Nyheder


SØG I ARKIVET

Søg i arkivet
-->