Ny guldpartner: Tulip på menuen i AGF

Af: SHC - 18. maj 2017, kl. 12:46

Tulip skal fremover levere de pølser, der traditionelt fortæres i stor stil til AGF’s hjemmekampe.

I 1909 blev Tulip registreret som det første brand i Danmark, og i dag er fødevarevirksomheden med på spiseborde i over 120 lande. Nu kommer Tulip også til at være med i Ceres Park som ny guldpartner i AGF. Dermed smelter mere end 100 års sportshistorie sammen med Tulips lige så lange historie inden for fødevareproduktion.

AGF og Tulip har indgået en partneraftale, der ikke bare vil løfte Tulips synlighed i Aarhus omkring AGF's hjemmekampe, men som også vil betyde et løft til den oplevelse, publikum får i Ceres Park. Således vil Tulip fremover levere de pølser, der traditionelt fortæres i stor stil til AGF's hjemmekampe, samt andre produkter til boderne i Ceres Park & Arena.



- Vi er glade for det nye samarbejde med AGF, der vil give os en øget opmærksomhed i Aarhus. Fodbold handler om fællesskab og sammenhold, og vores nye slogan "Enjoy Together" passer perfekt ind i denne sammenhæng. Samtidig er det værd at bemærke, at AGF's fans ikke kun er kendte for deres antal og loyalitet - de er også kendt for at være de mest flittige pølsespisere i dansk fodbold, og så fortjener de selvfølgelig også en stadionplatte af bedste kvalitet - det glæder vi os til at give dem, siger Peter Guldager, der er direktør for "Away From Home" i Tulip Food Company.

Hos AGF glæder adm. direktør Jacob Nielsen sig ligeledes over det nye partnerskab med Tulip.

- Tulip har været med os før for en del år siden, så det er et glædeligt gensyn med en god tidligere samarbejdspartner. Og vi er stolte af, at vi nu igen skal samarbejde med et så traditionsrigt og velrenommeret brand som Tulip. Det vidner om, at AGF er en attraktiv samarbejdspartner, der rummer stærke og interessante muligheder for virksomheder som Tulip. Vi glæder os til at tage hul på samarbejdet og byde Tulip velkommen i Ceres Park & Arena, siger Jacob Nielsen.

Ud over, at Tulip nu skal levere fødevareprodukter til Ceres Park & Arena, så indeholder aftalen også en række andre nye tiltag, der vil blive foldet ud over de kommende tre år. Samarbejdet mellem Tulip og AGF træder i kraft den 1. juli 2017.

---
Tulip er Danmarks ældste, registrerede varemærke og eksporterer kødprodukter til over 120 lande verden over. Tulip omtaler gerne sig selv som verdensmestre i fødevaresikkerhed og arbejder passioneret med at hjælpe forbrugerne til en vellykket hverdag. På det danske marked råder Tulip Food Company over brands som Tulip, GØL, Mou, Den Grønne Slagter og Steff Houlberg, samt senest Slagter Munch. Tulip Food Company er en del af Danish Crown-koncernen og håndterer også markedsføringen og salget af Danish Crowns og Frilands ferske kød i detailhandelen.

Nyheder


SØG I ARKIVET

Søg i arkivet
-->