Hørkram lægger navn til tribune på Ceres Park

Af: SHC / Foto: AGF - 3. august 2018, kl. 11:26

A-Tribunen på Ceres Park skifter navn til Hørkram Tribunen. Det er en af konsekvenserne af en ny aftale mellem Hørkram Foodservice og AGF.

Et samarbejde bliver som regel godt og frugtbart, hvis det får lov til at udfolde sig over længere tid. 
Sådan er det i hvert fald hos AGF og Hørkram Foodservice, der netop har skrevet under på en forlængelse af et partnerskab, så Hørkram nu kan kalde sig Guldpartner i AGF frem til efteråret 2021.

På det tidspunkt har Hørkram været en del af AGF i syv år - siden partnerskabet startede med den første aftale i 2014.

- Vi har været mere end tilfredse med vores samarbejde med AGF. Derfor valgte vi også, at løfte de to sidste år af vores seneste aftale til guldniveau, som vi altså nu har forlænget med yderligere tre år, siger centerdirektør John Astrup fra Hørkram Foodservice. der bruger partnerskabet med AGF til at styrke virksomhedens markedsposition som en af landets største foodservice grossister, der er totalleverandør til professionelle køkkener. 

Nyt tribunenavn 
Som en del af den nye aftale med Hørkram skifter A-tribunen på Ceres Park nu navn fra Audi-tribunen til Hørkram Tribunen. Det betyder blandt andet, at tribunen får et visuelt løft og, at Hørkram bliver langt mere synlig på Ceres Park end tidligere. 

- Med over 300 dedikerede ansatte er det vigtigt for os, at være en synlig og anerkendt virksomhed, som formår at tiltrække og fastholde dygtige medarbejdere. Med den nye tribune sikrer vi en højere grad af synlighed end tidligere og vi ser frem til at invitere både medarbejdere og kunder til fodbold i Ceres Park på den nye Hørkram Tribune, siger John Astrup. 

Forlængelsen af aftalen mellem AGF og Ceres Park kommer også som en naturlig konsekvens af Hørkrams stærke tilstedeværelse i Østjylland.

- Vores hjemmebane er Østjylland. Det ene af vores to centrallagre ligger i Kolt, og vi ønsker at stå så stærkt som muligt i Jylland - og i særdeleshed i Østjylland. I den sammenhæng er AGF den bedste platform til at skabe synlighed og styrke vores markedsposition, der er blevet stærkere i de senere år. Så vi har aldrig været i tvivl om, at vi ville fortsætte samarbejdet med AGF og vi ser frem til samarbejdet i de kommende år, tilføjer John Astrup fra Hørkram Foodservice. 

P1010010

Stolte i AGF
Hos AGF ser man frem til navneforandringen til den nye Hørkram Tribune.

- Det er altid glædeligt, når en eksisterende samarbejdspartner er tilfreds med samarbejdet og vælger først at øge sit sponsorat og nu at forlænge det - og så oven i købet også ønsker at navngive en tribune. Det er vi meget stolte af, og vi tager det vi som et udtryk for, at den eksponering og platform, der stilles til rådighed har stor værdi for Hørkrams strategi og mål, siger salgschef i AGF, Torben Nygaard.

Læs mere om Hørkram Foodservice på www.hoka.dk

P1010021

Nyheder


SØG I ARKIVET

Søg i arkivet