Nonbye og AGF fortsætter samarbejde

Af: SHC - 19. juni 2019, kl. 15:51

Hvorfor stoppe en god ting? Det er tankegangen bag en forlængelse af partnerskabet mellem Nonbye og AGF, hvor den grafiske og visuelle virksomhed nu også de næste to år kan kalde sig Guldpartner i AGF.

En af Nordens største virksomheder inden for innovative og kreative visuelle kommunikations-løsninger fortsætter samarbejdet med AGF efter Nonbye og AGF har forlænget en sponsoraftale, der fortsat gør Nonbye til såkaldt Guldpartner - også i de næste to år. 

Dermed når Nonbye næsten at runde de ti år som partner i AGF, når den nye aftale udløber.  Således startede Nonbye tilbage i 2013 som bronzepartner i AGF og allerede efter to års samarbejde løftede de samarbejdet til det guldpartnerskab, der altså nu er blevet forlænget.

 - Efter vi har været med i nogle år kan vi se, at vi får virkelig meget ud af samarbejdet. Vi bruger blandt andet sponsoratet til at brande vores virksomhed og vi kan se, at den eksponering, vi får via AGF har en positiv effekt på kendskabet til Nonbye. Samtidig får vi - i samarbejdet med AGF - mange nye kontakter, som er med til at åbne dørene til spændende nye forretningsmuligheder, fortæller Per Nonbye, der er produktionschef i Nonbye, som har hovedkvarter i Odder og afdelinger i både Sverige, Finland, Norge og Danmark. 

Det er både eksponeringsmulighederne i et samarbejde med AGF og det stærke netværk, der har givet Nonbye så meget værdi, at de nu har sat deres signatur på en aftale for to år mere.  

- Den primære årsag til, at vi fortsætter vores samarbejde er i sagens natur den værdi, som vi har fået ud af samarbejdet. Den vurderer vi, at vi fortsat vil få glæde af som virksomhed i de kommende år. AGF er en professionel og seriøs samarbejdspartner som både sportsligt og organisatorisk er på rette vej - og den rejse vil vi også gerne fortsætte med at bakke op om, tilføjer Per Nonbye fra Nonbye.

Hos AGF er der naturligvis glæde over, at Nonbye har fundet anledning til at fortsætte samarbejdet.

- Nonbye er et godt eksempel på, hvad en virksomhed kan få ud at blive en del af vores netværk og af et samarbejde med AGF. Sponsoratet er tegnet både med hjernen og hjertet, og det er altid et godt udgangspunkt for et samarbejde. Og det er en stor tilfredsstillelse, at virksomheden har haft et stort udbytte af sponsoratet og har oplevet, hvordan eksponering, markedsføring og netværk gennem AGF giver positive resultater og altså også grobund for at fortsætte samarbejdet - det er vi i sagens natur rigtig glade for, siger key account manager i AGF, Rasmus Bjerregaard.  

Om Nonbye:
Nonbye er én af Nordens største virksomheder inden for innovative og kreative visuelle identitetsløsninger. Nonbye er sparringspartnere inden for alle aspekter af visuel profilering og hjælper kunder med at synliggøre deres brand og produkter. Virksomheden håndterer alle processer, så det bliver nemt for kunderne at kommunikere visuelt - fra idé til endelig levering i markedet. Produkterne spænder fra skilte, storformat print til virksomhedsudsmykning, facade- og butiksskilte til kæder og bilreklamer. 

Blandt Nonbyes kunder er blandt andre EDC, Lego, Royal Unibrew, Siemens, Smuk Fest, Danish Crown, Carlsberg, Samsung, Nyt Syn, Jack & Jones, Fængslet i Horsens og Arla. Læs mere på www.nonbye.dk

Nyheder


SØG I ARKIVET

Søg i arkivet