Fanshop

Global transportkrise rammer ny trøje

AF: AGF - 15. september 2021

Den nye hjemmebanetrøje er revet væk. Nye forsyninger er ramt af fragtkrise.

I sidste uge præsenterede vi den nye hjemmebanetrøje, der blev modtaget som en kold Top en varm sommerdag. Aldrig før har vi solgt så mange trøjer på så kort tid som i de seneste dage. Og normalt ville det ikke være et problem, men nu melder hummel om forsinkelser i nye leverancer af trøjen.

Det er omfattende globale logistikudfordringer med shipping og fragt, der nu rammer vores nye trøje. Over hele verden er der således udfordringer med at få fragtet varer over både land og i luften i den globale shippingbranche, der har svært ved at følge med den buldrede verdensøkonomi og samtidig lider under flaskehalse, efterslæb fra Covid 19 og manglende kapacitet.

hummel beklager situationen og arbejder på højtryk for at få trøjerne hjem. Og hummel forventer, at der lander nye leverancer af trøjen i Aarhus om en måneds tid.

- Det er et globalt problem som vi i AGF er helt uden skyld i, men som nu også rammer os, og vi kan kun beklage overfor de fans, der nu må vente på trøjen. Sammen med hummel arbejder vi på højtryk for at få vores leverancer hurtigere til Aarhus og vi gør alt vi kan for, at der igen kan komme hjemmebanetrøjer på hylden, siger butikschef i AGF Fanshop, Clemen Christensen.

Ønsker man en ny trøje, så opfordrer AGF Fanshoppen til at man bestiller den online nu. Så er man nemlig sikret den, når den igen er på lager. Og så sender butikken trøjen ud fragtfrit, så snart de lander i Aarhus.

Koncernpartnere

+